חשיבות מקום החתונה

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים מקום לחתונה

הדבר החשוב ביותר שעליכם לסגור באירוע החתונה שלכם הוא כמובן המקום

לקראת אירוע החתונה שלכם, יש הרבה מאוד פרטים שאתם צריכים לסגור ושבהם אתם צריכים להתחשב. אחד הדברים המשמעותיים ביותר, וליתר דיוק הדבר החשוב ביותר בכל מה שנוגע לחתונה שלכם, הוא המקום בו היא תתרחש. ואכן, האפשרויות הן רבות מאוד – אולמות אירועים רבים וכן גני אירועים רבים, ואתם צריכים לדעת כיצד להגיע למקום המתאים ביותר לכם וכיצד להיות בטוחים שקיבלתם את ההחלטה הנכונה. לשם כך יש לא מעט דברים שצריך לבדוק עוד לפני שתסגרו מקום לחתונה – וננסה לתת לכם את הרקע הכללי שחשוב שתכירו בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה.

מספר דברים שכדאי לבדוק בטרם סוגרים מקום לחתונה

  • חשיבות מקום החתונה

    רישיון עסק – המחלה הגדולה ביותר של תחום האירועים בישראל כיום היא מקומות שעובדים ללא רישיון עסק בתוקף. מדובר בתופעה פסולה, וכמובן שגם לא חוקית – ובעגמת נפש גדולה מאוד עבור הזוג שאמור להתחתן במקום רק בשביל לגלות שסגרו אותו במפתיע. משום כך, חשוב לדרוש לראות את רישיון העסק של המקום כבר כשאתם מתעניינים בו בתחילה, ורק כך תוכלו להבטיח שאתם אכן מזמינים מקום באולם או בגן שאפשר לסמוך עליהם גם באירוע שלכם.

  • חשוב לבקר באירוע במקום – עוד דבר שאי אפשר שלא לעשות לפני שבוחרים אולם אירועים הוא לבקר במקום בזמן אירוע. כדאי מאוד שיהיה מדובר באירוע שדומה פחות או יותר מבחינת שעות ומבחינת מזג אוויר לאירוע שלכם – וכך תוכלו לקבל את הרושם המדויק ביותר על איך האירוע שלכם ייראה בפועל. רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים החלטה נכונה – מבחינת איכות המקום, האוכל וכדומה.
  • כמות מוזמנים וצפיפות – עוד לפני שאתם מתחילים לחפש אולם או גן לאירוע שלכם, אתם צריכים להגדיר גבולות גזרה, כלומר – להגדיר כמה מוזמנים פחות או יותר אתם מעריכים שיהיו באירוע. כך, אתם יודעים איזה סדר גודל של אולם או גן אתם צריכים לחפש, ונמנעים ממצב בו אתם קובעים מקום קטן מדי שיוצר צפיפות גבוהה, או מקום גדול מדי שיוצר תחושה של ריקנות.
  • מיקום גאוגרפי – אי אפשר להתעלם גם מהחשיבות של המיקום הגאוגרפי של האולם או גן האירועים בו אתם בוחרים. המיקום צריך להיות קרוב יחסית למרבית האורחים, וכך כדאי לקחת ממוצע פחות או יותר של המגורים של המשפחות והחברים, ולא להתרחק יותר מ-45 דקות נסיעה מהממוצע הזה.

בחרו את המקום לחתונה שלכם בצורה הנכונה ביותר והבטוחה ביותר עבורכם

ישנם לא מעט דברים שחשוב שתבדקו לפני שאתם סוגרים מקום – אבל אם אתם עושים תהליך נכון ומבינים כיצד לבחור בצורה הנכונה ביותר אולם אירועים או גן אירועים, אתם יכולים להיות בטוחים שהחתונה שלכם תתקיים במיקום האידאלי עבורה.

כתיבת תגובה