טרנדים בהתאמת זר פרחים לכלה

כלות רבות דורשות שטקס החתונה שלהם יהיה מושלם, ושהן יהיו היהלום שבכתר

החתונה הינה אירוע חד פעמי, מסיבה של אור ושמחה אשר אנו חווים פעם אחת בחיינו. החתונה היא חוויה בלתי חוזרת לזוג המתחתן, ולכן פעמים רבות הכלה והחתן מעוניינים לשלוט בכל מהלך האירועים, ולהפוך את היום המיוחד שלהם לבלתי נשכח. חלק מהדרישות הנפוצות של הכלה נוגעות למאפיינים האסתטיים של האירוע. התאמת הצבעים בעריכת השולחנות, מציאת השמלה הנכונה לה ולשושבינות, סידורי הישיבה ואפילו החופה עצמה, כל אלו הופכים להיות קריטים לכלה המתחתנת. היהלום שבכתר, הפרט אשר הינו חשוב ביותר עבור רוב הכלות, הינו אופי השילוב שלהן בטקס. כלה רוצה להיות היהלום שבכתר, הדובדבן על העוגה, ולהיות זוהרות במיוחד בחתונה. לכן, משקיעות כלות כסף רב באיפור, תספורת ותסרוקת לפני החתונה, וכמובן בשמלה וביגוד מתאים. זר פרחים לכלה הינו אחד הדברים אשר חותמים את ההופעה הסופית, וחשיבותו למראה הכלה הינה לא קטנה.

זר כלה עם שושן צחור של "פרחי גורדון"
זר כלה עם שושן צחור של "פרחי גורדון"

מהם הטרנדים הבולטים של עיצוב זר פרחים לכלה

ישנם מספר טרנדים מרכזיים בעיצוב זר פרחים לכלה. על מנת לבחור את הטרנד המתאים לנו ביותר, חשוב מאוד להחליט על אופי החתונה עצמה, ועל מאפיינים עיצוביים שונים. רק לאחר קבלת כל מכלול ההחלטות הנדרשות, ניתן לפנות לבחירת זר פרחים לכלה. שילוב לא מוצלח של זר פרחים לכלה עשוי להיות בולט במיוחד לעין, מאחר ומדובר במוקד תשומת הלב של הקהל במהלך האירוע כולו. הטרנדים הבולטים בהתאמת זר פרחים לכלה כוללים בין השאר:

  • זר מינימליסטי: כלות רבות בוחרות בזר מינימליסטי לחתונתן. הזר המינימליסטי מתאפיין במספר מצומצם של פרחים, אשר צבעם הינו באופן כללי לבן. ניתן להוסיף לזר פרחים לכלה בסגנון מינימליסטי גם מעט נגיעה של צבע אחר, כשהבחירות הנפוצות הינן בדרך כלל מעט ירוק, סגול או כחול במידת האפשר.
  • הזר הקלאסי: זר פרחים לכלה המעוצב בסגנון הקלאסי הינו זר פרחים תפוח וגדול באופן יחסי, אשר מככב באופן קבוע על מסכי הוליווד. הפרחים בזר הקלאסי יהיו כרוכים בצורה צפופה זה סביב זה, והזר עצמו יהיה מושלם להשלכה בסוף האירוע.
  • זר מפואר: זר פרחים לכלה אשר אנו רוצים לשדרג, יכול להכיל גם כמות גדולה של פרחים צבעוניים, מה שיבליט את הכלה ליפה ביותר, בעיקר בעת צילומי הזוגיות.

חשוב לבחור בספק זרים איכותי

חשוב לזכור כי זר פרחים לכלה נדרש להיות זר מאיכות מעולה. על מנת להשיג איכות זו, יש צורך לעשות שימוש בפרחים היפים ביותר, בצורת השזירה המושלמת, וכמובן לשמור על טריות וזמן קצר מהשזירה והקטיף עד לאירוע עצמו. רק ספק זרים איכותי יוכל לענות על כלל הדרישות הללו.

כתיבת תגובה